NÄR SKOLAN TAR ÖVER

För tillfället är skolan nummer 1 i mitt huvud, speciellt IT-tenten vi har på torsdag. Hela veckan hittills har jag bara fokuserat på den, jag har skippat allt som har med socialt umgänge att göra bara för att plugga excel. T.o.m i måndags när vardagsrummet var fullt med härliga människor satt jag i mitt rum och kollade excel videon. Även volleyboll och tisdagssamling skippade jag. Så höll jag på tills det sist slog mig att hallå Felicia, vad håller du på med!? 

Klart att skolan är viktig, men om man håller på sådär som jag gjorde i en lång tid så tror jag att man till sist går in i väggen. Vilket jag inte vill göra, så nuu skiter jag i dendär arma tenten åså får det gå som det går. Excel är så svårt för mig att få in i huvudet men jag kan bara göra mitt bästa, absolut inget mera. Vi har alla ämnen som man är sämre i, och så ska det få vara. 
Nu tänker jag resten av dagen/kvällen hänga med mina sambon, kolla lite serier och ta mig ut på en länk. Adios!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar