ATT KÄNNA ATT MAN STUDERAR

Jo tjena hallå hej, jag lever nog! Angående rubriken - det kan man säga att jag gör nu just! Tre veckor kvar till jullov, på de tre veckorna ska jag ha sex tenter (vissa mer krävande än andra), två presentationer plus en massa jobb kvar med vårt företagsprojekt. Det är nog därför bloggen har lämnat, jag ids inte skriva så ingånde om hur mycket jag pluggar.", det är inte så intressant kan jag tänka mig ;) Denna tjej längtar oerhört mycket till jullov och tj0.

De senaste två veckorna har jag haft gubben på loppusota i Rovajärvi också. Det har varit lite jobbigt att inte kunna ha kontakt med varandra under en så lång tid så vi såg båda två framemot helgen väldigt mycket. Planen var att eftersom han slapp hem natten till fredag skulle han hämta upp mig i Edsevö på fredag när jag kom hem från Vasa. Dock insåg jag i början av veckan att jag har ledigt på fredag så då åkte jag hem på torsdag, for till hans och ni skulle ha sett hans min när han kommer in i rummet mitt i natten och hittar mig där - priceless. Så chockad haha.

Så helgen har varit super, vi har umgåtts med familjerna och kompisarna. Firat både lilla jul och Nicklas födelsedag. Av tomten fick jag en frozen chokokalender hehe. Nu känner jag att jag nog ska orka denna vecka med dess tenter som hör till. 



För två helger sedan kom hela familjen till Vasa när jag for tillbaka på söndag, vi var bl.a. till en stor lekpark. Riktigt roligt och småsyskonen gillade det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar