THROWBACK

Idag for jag hem mitt i dagen, vilade i ca 1-2 timmar och när jag vaknade har det plötsligt kommit hur mycket snö som helst och det bara vällde ner! Jag menar hur mycket kan ändras på så liten stund!? Blev att lämna hem cykeln och traska iväg till skolan tillbaka, i slasket. För det kom inte ner dendär snön som man blir glad av, snarare snöblandat regn så man såg ut som sen dränkt katt när man kom fram. Också senare när jag for och handla till närmsta butik hade jag genomvåta skor efter några steg och just i det ögonblicket kände jag ett starkt behov av att äga ett par riktigtsnygga stövlar för dom skulle helt klart bli använda just nu i Vasa! Alltså ush fy och blä för detta väder, drömmer mig tillbaka till bästa sommarminnet 2015. Ta mig tillbaka ❤️ saknar värmen, ledigheten, möjligheten att umgås med N 24/7 utan att vara ifrånskilda, saknar att få äta hur mycket melon jag vill, att få gå runt i kjol och sommarklänningar och att bara vara -  utan måsten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar