KALASTORSDAG

Idag har jag skrivit min mest omfattande tent hittills i skolan, som jag har spenderat otaliga timmar med att plugga till. Så det känns så bra att ha den gjort och den gick dessutom riktigt bra! Så nu har jag 3/6 tenter skrivna förrän jullov. 

Har imorgon finska tent så det har jag sysslat med mest idag, tog en paus mitt i och for på kalas och nu sitter jag här igen. I mitt egna rum för den delen! Har ju allt sen vi flyttade in delat rum med P men nu resten av skolåret får vi ha egna rum så det har vi gjort idag. Känns såå bra att få ha mitt eget space.

Vi firade alltså Madde och Victoria som imorgon fyller 20 år, båda två! Häftigt. V hade gjort en jättefin tårta med pätkis runt och M hade med sig cakepops. Så spelade vi ligretto och käkade, riktigt trevligt. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar