TILLBAKA TILL VARDAGEN

Hejsan! Då var den julen förbi för iår och idag har jag varit tillbaka i jobb. Har nog verkligen haft en bra julhelg :) vi har mest umgåtts med våra familjer, det har varit program hela tiden med släktmiddagar dit och släktakaffe hit. Men det hör väl julen till och nog har det ju varit kul att träffa alla.
Igår när jag då fyllde år, (20!) så fick jag frukost på sängen av familjen plus Nicklas. Sen firade vi mig här hemma med marängrulle och mot kvällen hade jag födiskaffe för kompisar vid villan. Riktigt kul för vi har knappt hunnit umgås alls med vänner denna helg.


pussel hör till julen hos oss

December blir alltid en månad full av presenter, både julklappar och födelsedagsgåvor. Likaså denna, tänkte visa lite vad jag har fått eftersom jag själv tycker det är intressant att se vad andra har fått. Är otroligt glad över allt jag fick.

en sån spegel, men den ska dock till mitt rum i Vasa
två pussel, ett att bygga på här hemma och ett i Vasa. Perfekt!
lite prydnadssaker och sånt
två nya till mitt thomas sabo - armband
Presentkort till Blossom och Instrumentarium. Så inom en snar framtid får jag unna mig en ny odd molly och köpa nya glasögon. Dessutom fick jag en prenumeration på ÖT till Vasa under hela våren, toppentoppen.
dessa skor var från mig själv till mig själv, väldigt dålig bild men favoritskorna absolut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar