EN DAG I VASA OCH #SHORTGIRLPROBLEM

Igår for vi redan från morgonen iväg mot Vasa. Har mycket grejer som ska med inför vårterminen så skulle inte få allt med mig ikväll när jag åker. Bl.a. spegeln som tog upp hela baksätet + bakluckan.

En annan orsak att vi åkte var att jag var på jakt efter nya jeans. Mina favoritjeans har gått sönder under den senaste veckan. Så otroligt irriterande för som kort tjej så är det sjukt svårt att hitta jeans som inte skrynklar sig i tio veck där nere, och det hade jag lyckast med med dom. Perfekta längden var dom för mina korta ben. Nåja, efter att ha insett att affären inte hade några av dom kvar plus att ha provat byxor i tio andra affärer utan resultat gav jag(vi,stackars N fick tålmodigt följa med och se mig bli mer och mer frustrerad efter varje gång jag kom ut ur provhytten) upp.
Lite misslyckad jeansjakt kan man säga men jag fick fixat de gamla så att de förhoppningsvis håller ett tag, tills jag igen kan göra ett nytt försök! 

Tips när man sitter i bilen en längre stund: appen lugna favoriter är bäst!



2 kommentarer:

  1. Tycker ja har sama problem me byxona jag å ba att di e fö kort iställi xD /juliaa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaa..XD he e strax värr he fö jag kan ju åtminstoni söm upp miin, he liiti värr om di e fö kort he..

      Radera