EN LITEN BREAK

Denna skolvecka har jag inte alls hunnit med bloggen, eller den har inte gått i första hand kan man väl säga. En massa problem med bilen i Vasa har jag haft. Den startade inte så det var oklart hur vi skulle slippa hem där ett tag med det redde upp sig med hjälp av startkablar så hem kom vi redan i torsdags! 

In i veckan hade jag besök av Hanna, Joli och Jemina. Vi var på kaffe hos mig och så for vi en vända på stan. I slutet av mars ska jag till Levi med Nickens familj så passade på och unnade mig ny jacka och yttrabyxor när de hade på rea. Älskar jackan!
Sen jag kom hem har jag skött Noomi en dag, handlat med mamma och systrarna, varit på invigning av YES-arenan, hälsat på fammo och hängt med gubben(som förövrigt jobbar denna helg också, jeey). En del plugg har det också blivit. Nu ser jag mest fram emot helgen besök till Makuuni som jag väntat på hela veckan haha. Blir kanske det idag och sen bowling på kvällen med nickens syskon + respektive. Skön helg till er! :)

haha jag bestämde mig för att lära fläta mig själv så det här är före-bilden, efter- bilden kommer se mycket bättre ut hoppas jag XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar