HELGEN

Jaa helgen kan man beskriva med ett ord: lemin. Ja det har faktiskt bara gått ut på det haha. Riktigt olidlig träningsvärk har jag haft både lördag och idag. Så jag t.o.m har måsta rutcha(!) nerför trappan istället för att gå. Då är det serious shit haha. Har bara gått runt och klagat hela tiden, får hoppas att det är bättre imorgon för annars tar det en evighet förrän jag är framme vid skolan.
Sen så har vi hållit på med bilar också. Hjälpte pappa att städa en bil och så har vi lagt igång gamla fula toyota carina igen! Jeejj. N får ha den nu tills han hittar en annan passlig. Så vi har bl.a bytt till vinterdäck på den och fixat lite. 
Ikväll var det riktigt skönt att komma hit till lägenheten. Vi kom ganska tidigt så har hunnit packa upp i lugn och ro och sen klippte Erika mig lite och nu håller vi på med sudoku. Så mysigt har vi det ikväll. Imorgon kör vi ny vecka! 
Ps. Filmtips! Min Lilla Syster. Svensk film med bl.a. Amy Diamond i huvudrollerna. Handlar om ätstörningar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar