BACK IN VASA

Oj vad skönt det ska bli med lite rutiner igen! Kom igårkväll ganska sent hit till Vasa med resten av mitt pick och pack som jag inte tog med i lördags. Känner mig redo att börja plugga igen, nya kurser väntar och eventuellt någon extra språkkurs också. 
Hade skola från halv 3-halv 6 idag så jag hann med en del från morgonen. Allt från att fixa en del praktiska grejer till att handla och vara ut och gå. Så otroligt vackert väder har det varit idag men olidligt kallt. Mellan -15 och -20 grader har det varit så det är inte speciellt kul att gå till skolan i den kölden! Cykeln har jag tappat hoppet om helt, den skulle nog stärva ifall jag tvingade ut den ur förrådet.

Fyra från idag! //morgongröt med bär, typisk vasa frukost för mig//vackra Vasa under min promenad//multitasking i klassen när ishockey fin-swe började under lektionstid//min favoritsyssla just nu, pusslet jag fick av N i julklapp fick följa med mig hit//


2 kommentarer: