TUESDAY

Idag hade jag endast en lektion från morgonen, kändes konstigt för så chill är inte vår klass van med att ha. Nåja, efter morgonens logistiklektion bestämde jag mig för att besöka simhallen och dess gym. Har aldrig varit dit förr så tänkte jag skulle prova på det. 
Körde 4 km på löpbandet och sen 1km simning. Riktigt skönt att vara för sig själv och träna, simning är såå skönt. Gymmet tyckte jag dock var lite väl litet, så det är säkert jättemycket folk där på kvällarna då jag tyckte det var mycket redan mitt i dan. Blir helt klart flera gånger besök till simhallen!
Blev jättetrött efteråt så skall se om jag orkar vara vaken resten av kvällen. Är dock illa tvugnen för ska vara vid tisdagssamling ikväll med Erika och ha hand om serveringen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar