FULL RULLE

Sista veckan före sportlovet är inledd! jeey
Jag har inte alls haft tid för bloggen de senaste dagarna, har varit busy med allt annat. Tycker jag har hunnit med så mycket på så kort tid. Sen har jag också pluggat förstås, återstår bara två tent denna vecka så blir det lite ledigt efter det.

Förra veckan kom Julia och Jemina hit till Vasa, därav café bilden. Sweet Vaasa måste man alltid visa upp åt de som inte besökt det, hihi. Annars gick vi i lite affärer och hängde hos mig bara. Alltid lika kul <3



Helgen då? inledde den först med kaffe med Joli och senare med sh´bam med Julia. Roligt men kändes inte alls av nästa dag så jag tror nog att vi håller oss till body pump i fortsättningen. På kvällen chillade vi bara. Sen lördag började Elaine och jag med lite stadsärenden. Tänkte använda mitt blossom presentkort men hittade ingen odd molly som jag verkligen storgillade och vet att de har leverans på kommande så en liten stund till ska jag försöka hålla mig! När jag verkligen investerar i en så ska den komma till användning också. Sen lunchade vi på Mr. Bank, eller ja, syrran bjöd mig på pizza och det var såå gott.



På eftermiddagen for jag och Nicklas till mommos på besök. Hon har fyllt år så vi var dit med en liten present och drack kaffe med moffa,mommo och Kalle. Sen på kvällen var vi mest med Julia, Daniel, Jemina och Samoli. Melodifestivalen kollade vi också, blev en ovanligt sen kväll för oss mot vad vi är vana med. 

Söndagen spenderades mest vid villan men även hos Nickens. Lilltjejen fyllde fyra år, eller egentligen fyller hon idag men vi firade henne igår när alla var samlade. Dessutom kom Filip hem från Dubai! så nu var det slut på friden hemma hos oss hehe.. 
Noomi blev helt bortskämd med massa presenter, modellera fick hon av oss så det satt vi nästan allihopa och pysslade med. Rolig och skön dag som avslutades med mys före jag drog iväg till Vasa pånytt. Nu sitter jag och skriver detta inlägg fast jag borde plugga, imorgon är det logistik-tent på schemat! adios


2 kommentarer:

  1. "Dessutom kom Filip hem från Dubai! så nu var det slut på friden hemma hos oss hehe.. " hahah ajjaj Filip. Ni får skick iväg han hit till Dubai igen om ni får lejdon. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ;) nee vejddu no rejder vi åv a jär men int sku ha säkert ha na emot att vi sku skick tillbak a! haha. Om du sku ta å byri koma hejm nu! :D

      Radera