WEDNESDAY

Redan onsdag idag..imorgon åker jag hemåt pånytt så denna vecka har gått fort. Idag började jag kl 10 å det kändes så härligt att stiga upp när det var ljust ute! Jag börjar i princip nästan hela tiden 8 så att få börja 10 var rena rama lyxen. Ser framemot morgondagen då jag också får börja 10 :)

Igårkväll var vi på tisdagssamling. Temat var "hur möta islam?", riktigt intressant. En liten ögonöppnare. Igår var också enda dagen jag inte behövde plugga till någon tent så jag hade tid för att bara vara. Vilket är viktigt för mig att ha tid för. Alltför ofta har jag inplanerat något. Så hann igår också bara vila lite och se på serier. Prison break har jag tänkt se, får se hur länge jag orkar innan jag tröttnar igen, brukar bli så med mitt serietittande.

Vilket flumm-inlägg detta blev men det får  vara så nudå ;) ska gräva mig in i matematikens värld nudå, sista tenten imorgon! 

Lite pizzabak med sambosarna blev det oxå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar