19 MARS

Gomorron! Här ligger jag, klarvaken kl 7 på en lördagsmorgon när jag skulle få sova så länge jag vill..är så förkyld så det går inte riktigt att sova lika bra då.

Har känt av i halsen några dagar nu att det är något på gång men igår efter bodypump brast det ut på riktigt. Att vi sen på kvällen var i utespa med J&S gjorde saken bara värre, men det gör inget för det var så najs ;) 

Har fått helg återigen och igår var jag i jobb hela dagen. Alltid lika trevligt att vara på korvpack fast jobbet i sig är rätt så tråkigt. For efter att jag slutat som redan nämnt på bodypump med kompisarna. Tog ut mig rejält så nu är jag lemin som  bara vad.

Idag ska jag försöka få lite plugg gjort och sedan mot kvällen blir det 50-års kalas. Bästa "svärmor" fyller jämnt så nu är det kalas för hela slanten :D vi hörs!

Några mobilbilder från onsdag och torsdag. Vi fick ihop 6km på cykel i onsdags men avslutade rundan med att köpa glass hehe. Hur god är inte hallonsaltlakritsglassen!?!?!?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar