SPORTLOVET

..eller blogglovet ska vi kanske kalla det? ;) ajaj. Har knappt fotat något heller så vad har jag egentligen gjort? Jobbat. För det mesta..tråkigt men vad kan man, pengar behövs och en vecka på korvpack skadar aldrig! Sen har jag hängt med Nicken nästan varenda dag. Verkligen tagit vara på de dagar jag är i hemtrakterna och kan va med honom.



Vi har bl.a grillat med familjen, hängt vid villan, kört fyrhjuling och pulka, varit på Janinas kalas och sett massor med prison break avsnitt. Sen har jag tränat en del, Julia och jag var på både zumba och bodypump förra veckan. Utöver det har vi varit mycket ute, såsom sportlovet skall vara.



Dessutom har Annika äntligen kommit hem, så en välförtjänt reunion-date på pedrinas hade vi i lördags. Bästa bästa tjejerna



Sportlovet är nu till ända och jag har börjar på me studierna igen. Redan från början har vi fått massor med uppgifter, blev ingen mjuk start direkt och stressen har redan tagit över. Huhhu, giv mig styrka de sista åtta veckorna nu före praktik/sommarlov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar