SUNDAY

Säg mig varför går söndagar alltid i ett huj? Alltid samma känsla som inbefinner sig då man vet att man är tvungen att börja packa och förebereda sig för en vecka utan de närmsta. Att få vara hemma på helgarna och umgås med familj, vänner och pojkvän är något av det bästa. Sånt som gör att jag är glad att det blev Vasa som studiestad och inte Helsingfors/Åbo.

Igårkväll var vi till krombi på kaffe till Nickens moster, satt där rätt så sent men trevligt var det. Melodifestivalfinalen missade vi ju men en av mina favoriter vann så det gjorde inget. Frans eller Wiktoria var de jag hejade på. Men så bra nivå på hela startfältet i år tyckte jag, får se hur det går för Frans nu sen i maj i ESC.

Idag har vi bl.a varit till sjukhuset och hälsat på Nickens farfar som är där. Han blev så glad över besök så det var riktigt roligt att sitta där och småprata. Tiden bara flög iväg. Sen efteråt for vi på mat till friends&brgrs med alla syskonen.

Nu ska jag förebereda mig mentalt för en plugg-vecka och kolla lite prison break före natten, gonatt❤️


Alltså dendär nya snapchats "swap faces" är ju bara för hemsk! Jag blev allt förskräckt när N och jag provade. Alltså fyyy hahaha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar