TVÅ DAGAR I LEVI

Hejsan!
Nu börjar vistelsen här vara slut, tråkigt nog :( skulle så gärna vara här hela veckan men due to skolan och annat program i helgen så måste vi åka hem redan imorgon.

Vi har för det mesta haft fullt program och där emellan har jag haft bort min telefon så bloggen har lämnat lite. Men men, vi har haft rätt så tråkigt väder. Eller på dagen när vi har varit i backen har det varit mulet och sen mot kvällen har det blossat upp och blivit riktigt fint och soligt. Gör dock inget för överlag har det varit skönt väder att ränna i.

Vad har vi gjort då?
Varit i backen två dagar. Igår var Nicklas och jag bara vi två och bekantade oss, idag var vi med Dani och Anki. Blev rätt förskräckt första gången när vi lyckades hamna från början i de branta backarna, men idag for vi direkt till de gröna och blåa backarna så då var det mycket mycket roligare.

Sen har vi faktiskt varit på länk, skidrat och bara varit ut och gå. Så överraskande mycket har vi rört på oss! Ikväll vid skymning kom vi på att vi kan ju verkligen inte ha spenderat några dagar i norrland och inte varit i skidspåret. Så då blev det några kilometer, superbra före och ganska mysigt när det var mörkt.

Vi har också shoppat en del och ikväll besökte vi ett café på tumis. Mysigt var det att sitta där och bara ta det lugnt

Mina fötter är helt slutkörda efter denna dag, jag kommer att sova bra inatt. Nu har vi bara natten kvar och sen imorgon ska vi sjunga åt Linus som fyller år förrän vi fortsätter färden hemåt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar