BO PÅ VILLAN

Hej! I och med att jag jobbar kvällsskift hela veckan och det är vår tur att vara vid villan tog jag mitt pick och pack och flyttade hit för en stund. Det var föör fint här igår när jag kom från jobbet så om vädret skulle visa sig från sin bästa sida är det ju endast toppen att bo här. Dock visar ju väderprognosen annat..menmen i alla fall är det lugnt och skönt här, plus att jag har närmre till Nickens ;)

Började dagen med ett tandläkarbesök. Allt sedan vi besökte Power park i söndags har jag haft värk i munnen som spridit sig till huvud, öra och nacke. Har varit omöjligt att få någon jourtid de senaste dagarna så jag har nog bara fått gå med värk och ätit värkmedicin, men nu så, råkade sig att jag fick en tid här i den kommun jag är i just nu så jag var dit och lappade ett hål. Inte säkert att det var det som orsakade verken men det skadar ju inte att få det byggt i alla fall.

Nu ska jag bara njuta av värmen och solen som kikar fram mellan varven. Jag är bänkad i solstolen och ska lägga igång ett avsnitt av sommarprat! En av de bättre sakerna på sommaren. 


Mina favorittjejer är hemma efter att ha varit på resa i nästan en vecka 💗 Både astrid lindgrens värld och kolmården har dom besökt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar