NICE RUN

En rolig kväll bakom mig. Har för första gången deltagit i Nice run som ordnades här i stan. Hade faktiskt funderat att anmäla mig/oss detta år men det blev aldrig av så jag blev super glad när chefen kom och erbjöd mig en plats i prismas lag eftersom en inte hade passligt. 

Sprang med Hannax2 och Michelle och kände oss såå duktiga som orkade springa hela vägen och kom i mål på 36 minuter. Picknicken efteråt var kanske ingen höjdare för mig som är rätt så krantto och inte stoppar i mig vad som helst men mysigt var det att sitta där i gräset och ta det lugnt.

Lite roligt var det ju att jag blev tvungen att använda den tröja som platsen jag tog skulle ha, så den var lite som en klänning åt mig. Fyra storlekar större än vad jag annars har!

Fick också använda mina nya nike air  som jag köpte för någon vecka sedan. Är så nöjd med dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar