HELGEN

Jag har haft en såå bra helg så nu känns det helt okej att börja på med en ny arbetsvecka.

I fredags började jag med en morgonlänk här vid villan, trivs bäst att springa på ställen var det inte är så mycket folk så här passar det riktigt bra med löprundor. En bra start på dagen! Efter jobbet for vi med några kompisar till Robbs villa. Där badade vi bastu och for bl.a gående till orrskärssand genom skogen. Vi avslutade kvällen med plättar i bosund.


På lördagen blev det lite shopping på dagen och så mycket mera än det hann jag inte med före kvällsskiftet vid Prisma började. Där jobbade jag allt till stängning och efter det blev vi bjudna på hamburgare och hemmagjord nutella glass av William och Janina. Alltså såå gott!


Idag, söndag, har jag också jobbat och mot kvällen firade vi lillasyster Nellies födelsedag här vid villan och avslutade med lite grillat vid Nickens.


Vet inte hur många timmar jag har spenderat framför detta pussel ihelg men det är inte lite. Jag köpte det i fredags och jag kan verkligen inte slita mig när jag väl börjar på. Är helt inne i en pussel-period nu så jag bara bygger och bygger hela tiden. Men det är ju såå kul! Och så bra terapi för mig, gör så att jag varvar ner en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar