LAST DAY OF WORK

Igår var det alltså min sista jobbdag vid Snellmans, har idag ännu ett sista skifte vid Prisma men sen är det färdigt jobbat för i sommar! 

Korvpack firade på stort igår med tårta och godis. Både för att det var min sista dag och så hade Matilda gjort en tårta för att fira att vi/de inte behöver packa hot-dogs mera före nästa sommar haha, de är för fräna mina jobbarkompisar 😂 

Även fast det kändes sjukt skönt att det var min sista dag så var det på samma gång vemodigt, passar så bra in där på stället och folket är för härliga. Men som tur får jag ju jobba där på lov och sånt, man brukar väl aldrig släppa snellmans om man än gång börjar där(!?)😉

Direkt efter jobb hämtade jag upp våra förlovningsringar som hade kommit och rusade sen hem för att börja på med en hemtent som vi hade i dendär sommarkursen jag gått i sommar. Sjukt svår var den och på tid så det var inte alls roligt att skriva den, bläää satt mest och panikade. 

Sen när Nicklas slutade jobbet kom han hit och vi for på en löptur och ställde oss och så bar det iväg till juthbacka med våra kompisar. Där strosade vi mest på , hittade inget särskilt men före vi for därifrån köpte vi lakritsremmar, sockervadd och popcorn. 

Vi avslutade kvällen med Cindys. Det var en trevlig kväll med fina vänner, fick också kramas och ta farväl av Julia för hon drar iväg till Norge för jobb i några månader, wow va spännande!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar