TILLBAKA TILL VARDAGEN

Då var jag hemma i Vasa igen, värsta slaskvädret har vi här så inte så trevligt att komma hem till det men..Hemresan gick bra och snabbt. Nicklas hämtade oss till flygfältet och sen resten av kvällen umgicks jag bara med han. Det var så bra att vara ifrån varandra en helg märkte vi, man uppskattar varandra mycket mera. Och så hade vi roligt med kompisar på båda håll så en bra helg hade vi båda.


Igår har jag endast pluggat och försökt ta igen det jag missat. Typiskt nog missade jag en lektion när vi bokförde på dator och det programmet finns bara på skolans dator, såå efter att jag slutade igår for jag över till datasalen i andra skolbyggnaden och bokförde lite. Och strax därefter for jag iväg för att träffa Johanna för lite tyska-lektion. Så det blev en fullspäckad dag men resten av veckan kommer att vara lite lugnare bortsett från en deadline på fredag, men det ska jag nog hinna med.

Nu ikväll har Annika och jag gjort tacogratäng! Hade hört så mycket bra om det men aldrig ätit eller tillrett själv så därför tänkte vi prova. Det blev nog bra och rätt så gott var det men inte så gott som jag hade föreställt mig. Vet inte om det var osten som smakade äckligt eller vad det var men det blev nog ingen favorit för mig. Julia har dock lovat att bjuda oss tjejer på tacogratäng snart så kanske jag gillar hennes version bättre ;)

Sen har vi också tjuvstartat med fastlagsbullarna heh
Ikväll var vi och hälsade på Jassen en stund. Hon var i full gång med att baka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar