ETT AVSLUTAT KAPITEL

Jahapp, nu är året tilll ända och ett bra år har jag haft. Absolut. Men jag tror att nästa är blir ännu bättre! Har så mycket roligt att se fram emot, bl.a. vårt bröllop. 

Ska på samma gång avsluta ett annat kapitel och det är bloggen. Efter att ha bloggat nu i 7-8 års tid har jag bestämt mig för att lägga det bakom mig. Jag märker själv att det inte tilltalar mig på det sätt det gjort förut. Jag har ingen som helst motivation och det känns lite som att jag tvingar fram inläggen, det är helt enkelt inte roligt längre. Och det är ju därför jag bloggat, för att jag har tyckt det har varit roligt. Detta är ändå ett beslut som jag grubblat mycket över, det är inte så lätt att bara sluta av med det man hållit på med på fritiden i många år. Och säkert kommer jag ångra mig, hundra gånger om men då är det ju så. Börjar det riktigt klia i fingrarna får jag väl börja igen då bara. Men det är inte planen. 
Så från min sida vill jag önska alla de som följt min blogg genom åren ett gott nytt år! :)


 Avslutar med typ enda bilden jag har i kamerarullen från jullovet. Julmiddag med mina fina vänner. Dessutom en som ska gifta sig nästa helg 💗💗💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar