FRIDAY

Igår hade jag en helt ledig dag. Så lyx! Jag gjorde typ ingenting. Började kolla den norska tv-serien SKAM och det var så lätt att bara klicka vidare till nästa avsnitt hela tiden så jag kollade nästan hela första säsongen i ett streck. Rekommenderar verkligen! Den är så omtalad nu. Sen pysslade jag lite med min resedagbok lite, skrev ner lite om Norge-resan och printade ut lite kartor.


Idag började skoldagen med ett studiebesök till Wärtsilä! Så intressant. Jag visste inte så mycket om företaget före än det att de är en stor arbetsgivare men nu är det mycket klarare. Vem vet om jag söker sommarjobb dit nån dag.


Sen fick vi äntligen styra kosan hem mot esse. Var ju inte hemma förra helgen så det var så kul att komma hem till syskonen och våra familjer. Vi firade vår nittonåring med en jättegod moussekaka som hon hade beställt. Grattis Elaine 💗


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar