THE RING

Idag har vi äntligen köpt vigselring. Vi passade på när de hade lite billigare och jag hittade en riktigt fin en. Kul också att få bocka av en till grej från to-do-listan. Men än kommer ni inte få sen den ;)


Vilken lång-helg det blev! Känns som man varit ledig en vecka typ. Vi har hunnit med mycket, bl.a. firat självständighetsdagen. Balen såg jag på förstås och dagen före gjorde Nicklas världens godaste pizza. Det var första gången så jag hade inte så höga förväntningar men han klarade det galant :)

Idag har jag varit i skolan och vi har sysslat med löneberäkning. Det var roligt för för en gångs skull kändes det som att man verkligen hade fattat grejen.

Nu efter att Nicklas och jag har varit och julhandlat lite samt varit på café inväntar jag två kompisar, vi ska se på bonde söker fru tillsammans. Sista avsnittet för denna säsong så det ska bli intressant att se vem som väljer vem! update: tydligen var det inte sista avsnittet och bönderna gjorde helt fel val, janina och jag var väldigt upprörda ikväll. haha 🙈

Påväg till skolan this morning, så vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar